JAKOŚĆ I CERTYFIKACJA

Jako jedno z nielicznych biur w Polsce od roku 2012 posiadamy certyfikat zgodności z międzynarodową normą ISO 17100 (wcześniej PN-EN 15038) dotyczącą zarządzania projektami tłumaczeń pisemnych. Każdego roku audytor uznanej międzynarodowo firmy DEKRA weryfikuje na miejscu w naszym biurze, czy stosowane przez nas procesy wewnętrzne spełniają wymogi normy, w tym dotyczące weryfikacji, redakcji, rejestracji wszystkich etapów procesu tłumaczenia i weryfikacji, zabezpieczenia własności klienta itp.

Dzięki certyfikacji klient zyskuje pewność, że spełniamy wszystkie wymagania normowe dotyczące realizacji tłumaczeń pisemnych. Certyfikacja taka stanowi gwarancję jakości przede wszystkim względem naszych bezpośrednich klientów zagranicznych, dla których weryfikacja zdolności jakościowej usługodawcy w oparciu o inne kryteria jest znacznie bardziej utrudniona.

POUFNOŚĆ

Wzajemne zaufanie stanowi podstawę wszelkich relacji biznesowych, a poufność to zasada numer jeden, która je zapewnia. Poufność gwarantujemy poprzez wdrożenie odpowiednich procedur w kontaktach ze współpracującymi tłumaczami i zleceniodawcami, informatyczne zabezpieczenie środowiska pracy i kontrolowany obieg dokumentów w biurze. Wszystko zgodnie z wymogami normy ISO 17100.
Na życzenie klienta podpisujemy umowy o zachowaniu poufności.

PROFESJONALNA OBSŁUGA

Profesjonalizm w obsłudze klienta jest wielowymiarowy i obejmuje przede wszystkim krótki czas reakcji na zapytanie klienta, uwzględnienie i zrozumienie życzeń i oczekiwań klienta, rzetelne poinformowanie klienta o warunkach realizacji zlecenia, sprawny system rejestracji projektów, a przede wszystkim przyjazny i profesjonalny personel działu obsługi klienta, rozumiejący i antycypujący potrzeby klienta, chętny do udzielenia wszelkich informacji czy też wyjaśnień..